Op zoek naar locatie

Neem gerust contact met ons op om de beschikbaarheid te checken. Wij hebben hiervoor een aanvraagformulier.

Plan eenvoudig een bezichtiging via ons contactformulier, of bel of mail ons. We laten jullie graag alles zien en nemen de tijd om jullie wensen door te spreken.

Ja, altijd. We bespreken bij de detailafspraak en in de week van tevoren hoe we omgaan met het weer. Er is altijd een fijne binnenlocatie beschikbaar.

Buitenlocatie algemeen

Op ons veld wordt er heerlijke achtergrondmuziek gedraaid. Wij hebben al toffe bruiloftsmuziek lijsten maar stuur gerust je eigen voorkeurslijst via de mail.

Wij zijn altijd flexibel en kijken naar mogelijkheden. Het enige waar wij streng in moeten zijn is het decibel niveau qua geluid. Wij willen en mogen (akoestische rapporten en afspraken met de gemeente) geen overlast veroorzaken voor onze buren. Wij mogen wel achtergrondmuziek op het ons veld ten gehore brengen. Mocht je iets akoestisch/licht versterkt wensen, neem dan even contact met ons op.

Jazeker, wij reserveren voor elk onderdeel van de dag een plan A, B & C. Vaak zien wij tijdens de laatste afspraak (meestal in de week van te voren) wat het weer gaat doen, maar soms schakelen we om 09:00 uur ’s ochtends nog met elkaar. Jullie bepalen als bruidspaar wat er gaat gebeuren, wij zullen uiteraard adviseren.

Jazeker, wij hebben een tafeltennistafel en een boomstamspel. Daarnaast hebben wij ook wisselende houten spellen zoals bijvoorbeeld Jenga, Kubb, enzovoort.

Jazeker, er is een springkussen te huren voor €75,00. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om een voetbal of kleurplaten met potloden te verzorgen. Uiteraard mogen jullie ook zelf spullen meenemen.

Aankleding

Wij zorgen voor kleine bloemetjes op tafel. Jullie kunnen eventueel zelf bloemen bijregelen voor aan het prieel, grotere boeketten en tafelbloemen. Wij kunnen hiervoor Bloem Beleving in Didam aanbevelen.

Wij zorgen dat het gehele bruiloftsveld feestelijk is aangekleed. Onze standaardsetting is in natuurtinten (hiervan krijg je een mooie impressie via Instagram of Facebook). Mocht dit passen bij jullie wensen, dan zou je niets of niet veel hoeven toe te voegen. Soms breiden bruidsparen dit nog uit met extra bloemen en bijvoorbeeld lichtletters. Hebben jullie een bepaald thema, een beeld van Pinterest of een kleur, laat het ons weten. Wij hebben inmiddels al veel andere spullen en kunnen samen afstemmen wat wij hiervoor kunnen regelen of eventueel verzorgen tegen een meerprijs.

Dat kan zeker. Wij zorgen dat deze worden klaargezet op het veld. Vergeet de letters na de bruiloft niet op te halen en terug te sturen naar het lichtletterbedrijf.

Ceremonie

Jullie regelen zelf de BABS via de gemeente Montferland. Wij zijn een officiële trouwlocatie. Klik hier voor de website. 

Jazeker, de kosten hiervoor bedragen €5,50 p.p. Dit kan kort van tevoren nog worden bepaald.

Wij ontvangen bij voorkeur een Spotify-weblink van de ceremonienummers, dan hebben wij direct de juiste versies. Daarnaast graag in de mail een toelichting over wanneer welk nummer wordt gedraaid.

Het liefst uiterlijk 48 uur van tevoren, zodat wij de tijd hebben om alles dubbel te checken. Graag mailen naar info@plok.nl.

Meestal minimaal 3 (opkomst, tekenen en weglopen bij ceremonie). Als jullie beide een nummer hebben bij de opkomst en daarnaast 4 getuigen hebben (dan adviseren wij 2 nummers bij het tekenen), dan zit je totaal op 5 nummers.

Dat mag, wij vinden het wel heel belangrijk dat het echte roosjes zijn en geen plastic roosjes (alles waait namelijk de natuur in).

Dit betekent dat een muzikale medewerker van onze locatie bij de ceremonie zit en alle nummers op het juiste moment aan- en uitzet.

Bij de ceremonie zorgen wij dat de volgende benodigdheden standaard voor jullie klaarstaan:

  • Speakers voor versterking trouwambtenaar & liedjes tijdens ceremonie

  • Microfoon voor de trouwambtenaar of sprekers

  • Trouwambtenaar-desk

  • Tekentafel voor het officiële gedeelte

Veelgestelde vragen (Trouwen)